PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA 2021 ROK
———————————————————————————————————————–
Data – Przedmiot zamówienia
04.09.2020 r. – Zakup, dostawa i montaż stacjonarnego cyfrowego aparatu RTG dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
N O W Y TERMIN SKŁADANIA OFERT: 16.09.2020 r.
OTWARCIE OFERT:
Sesja publicznego otwarcia ofert odbędzie się bez fizycznego udziału wykonawców oraz innych osób nie będących pracownikami zamawiającego. W celu zapewnienia jej „publicznego” charakteru, sesja otwarcia ofert będzie transmitowana online pod adresem:
https://nadaje.com/pl/video/u/powiat-gdanski-przetargi
09.05.2019 r. – Dostawa paliw płynnych na okres od 01.06.2019 roku do 31.01.2021 roku na potrzeby ambulansów sanitarnych Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- Ogłoszenie
- SIWZ
- Załącznik nr 1 – Formularz oferty
- Załącznik nr 1 – Formularz oferty .DOCX
- Załącznik nr 2 – Oświadczenie wykonawcy dot. wykluczenia z postępowania
- Załącznik nr 2 – Oświadczenie wykonawcy dot. wykluczenia z postępowania .DOCX
- Załącznik nr 3 – Oświadczenie wykonawcy dot. spełnienia warunków
- Załącznik nr 3 – Oświadczenie wykonawcy dot. spełnienia warunków .DOCX
- Załącznik nr 4 – Oświadczenie wykonawcy dot. przynależności do grupy kapitałowej
- Załącznik nr 4 – Oświadczenie wykonawcy dot. przynależności do grupy kapitałowej .DOCX
- Załącznik nr 5 – Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
- Załącznik nr 5 – Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia .DOCX
- Załącznik nr 6 – Projekt umowy
- 15.05.2019 r.
- 17.05.2019 r.
- 22.05.2019 r.
- 23.05.2019 r.
————————————————————————————————————————-
————————————————————————————————————————-
14.11.2017 r. – Dostawa ambulansu typu C wraz ze sprzętem i aparaturą medyczną
- Ogłoszenie
- SIWZ
- Zarządzenie nr 29/2017 Dyrektora SPPR w Pruszczu Gdańskim
- Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 1.1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 1.2 – Formularz parametrów ocenianych
- Załącznik nr 1.3 – Formularz gwarancji i organizacji serwisu
- Załącznik nr 2 – Oświadczenie wykonawcy dot. spełnienia warunków
- Załącznik nr 3 – Oświadczenie wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia
- Załącznik nr 4 – Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw
- Załącznik nr 5 – Oświadczenie
- Załącznik nr 6 – Wzór umowy
- 21.11.2017 r.
—————————————————————————————————————————————————————–
28.08.2017 r. – Dostawa i montaż aparatu RTG z ramieniem C dla Samodzielnego Publicznego Pogotowia Publicznego w Pruszczu Gdańskim
- Ogłoszenie
- SIWZ
- Wzór umowy
- Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 1 – Formularz oferty
- Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 3 – Protokół odbioru
- Załącznik nr 4 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
- Zarządzenie nr 17/2017 Dyrektora SPPR w Pruszczu Gdańskim
————————————————————————————————————————-
22.05.2017 r. – Dostawa paliw płynnych na okres od 01.07.2017 roku do 30.06.2018 roku na potrzeby ambulansów sanitarnych Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- Ogłoszenie
- SIWZ
- Załącznik nr 1 – Formularz oferty
- Załącznik nr 2 – Oświadczenie oferenta składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
- Załącznik nr 3 – Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
- Załącznik nr 4 – Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- Załącznik nr 5 – Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
- Załącznik nr 6 – Projekt umowy
————————————————————————————————————————-
18.10.2016 r. – Dostawa czterech sztuk kompletnych urządzeń do mechanicznej kompresji klatki piersiowej
- Ogłoszenie
- SIWZ
- Załącznik nr 1 – Oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania
- Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 3 – Wzór umowy
- Załącznik nr 4 – Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw sprzętu medycznego będącego przedmiotem niniejszego postępowania
- Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
06.04.2016 r. – Dostawa 5 sztuk ambulansów sanitarnych typu C z noszami i transporterami na potrzeby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- Ogłoszenie
- 07.04.2016 r.
- Ogłoszenie dodatkowych informacji
- Ogłoszenie o zamówieniu dostawy
- SIWZ
- Załącznik 1 – Formularz ofertowy
- Załącznik 1.1 – Parametry techniczne
- Załącznik 1.2 – Formularz parametrów
- Załącznik 2 – Oświadczenie, art. 22
- Załącznik 3 – Oświadczenie, art. 24
- Załącznik 4 – Lista podmiotów
- Załącznik 5 – Wzór umowy
- Załącznik 6 – Warunki udzielenia kredytu dla Zamawiającego
- 11.04.2016 r.
- Dodatkowe informacje
- 15.04.2016 r.
- Odpowiedzi na pytania
- 10.05.2016 r.
- Odpowiedzi na pytania
- 15.04.2016 r.
- Dodatkowe informacje
- 11.04.2016 r.
- 07.06.2016 r.
- 08.06.2016 r.
- 07.04.2016 r.
—————————————————————————————————————–
29.10.2015 r. – Przetarg nieograniczony na dostawę ambulansu typu C wraz ze sprzętem i aparaturą medyczną dla SPPR w Pruszczu Gdańskim.
- Ogłoszenie
- SIWZ
- Formularz – Oceniane parametry techniczno-użytkowe ambulansów
- Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 3 – Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne
- Załącznik nr 4 – Oświadczenie wykonawcy odnośnie art. 24 Ustawy PZP
- Załącznik nr 5 – Oferta – Spis treści
- Załącznik nr 6 – Wzór umowy
- Załącznik nr 7 – Wykaz wykonanych dostaw
- 02.11.2015 r.
- 09.11.2015 r.
- 12.11.2015 r.