Oferta pracy – Specjalista ds. zamówień publicznych – ZAKOŃCZONO

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszcz Gdańskim zatrudni

Specjalistę ds. Zamówień Publicznych

(umowa cywilno – prawna)

Zadania:

  • Przygotowanie i realizacja zamówień publicznych na rzecz SPPR zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • Kompleksowa obsługa procesu zamówień publicznych

Oczekiwania:

  • minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych po stronie zamawiającego;
  • wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia);
  • bardzo dobra znajomość MS Excel, Word;
  • bardzo dobre umiejętności organizacyjne;
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, współpraca w zespole;
  • umiejętności dzielenia się wiedzą;
  • samodzielność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania

Pracodawca oferuje:

  • dobrą atmosferę
  • dobre warunki socjalne,
  • warunki wynagrodzenia do uzgodnienia

CV wraz z Oświadczeniem o przetwarzaniu danych osobowych,

należy przesyłać do 24 marca 2021 roku

na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl

OŚWIADCZENIE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami lub w przypadku braku oświadczenia  o przetwarzaniu danych osobowych odrzucenia złożonej oferty.